Vet inte vad jag ska ha för rubrik

I mitt liv är det aldrig lugnt någon längre stund, alltid är det något som kommer emellan. Att alltid vara beredd att möblera om och ta hänsyn till allas bästa och allas viljor är för mig övermäktigt jobbigt just nu, speciellt då ännu en yttre "faktor" har "slagit" ner obehagligt och oväntat i vårat liv..
Andas djupt, planera om, ta hänsyn och oftast ger det ett bra resultat.
 
Jag var på Junta igår och tog fram min sockstickning igen. 
 
 
Jag trivs med mina väninnor, tänka sig att vi kännt varandra sedan våra barn var små? Typ i 35 år!
 
Idag har jag städat, lyssnat på bok och kämpat med att inte tänka så mycket på det senaste "yttrefaktornnedslaget".
 
 
Jag har stickat i afton igen, det känns meningsfullt, rogivande och är så mycket bättre än allt pill jag gör på min telefon då jag pausar från plikterna.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0