Måndag

Direkt på morgonen idag hade Emma sitt andra besök på BUP, läkarbesöket som behöver göras när frågan om diagnos finns.
På onsdag ska läkaren och sjuksköterskan prata ihop sig och sen ringa oss för att ge oss ett svar/resultat av de två besöken och alla skattningsformulär som hittills är ifyllda.
Skönt att få ett resultat oavsett vad resultatet blir.
 
 
 
Väl hemma igen tog jag tag i att måla våran sänggavel som har funnits läänge på min "too do list".
 
 
Min jourplacering är fortfarande snuvig och därför inte på dagis. Efter lunch tog jag en promenad med hen i vagnen. Jag gick till Ljusvattnet, hade hoppats på lite krispiga vinterbilder men det har blivit lite för varmt igen för det.
 
Idag har jag inte kunnat hålla emot och styra bort dåliga tankar. 
Jag är så trött på att fel saker får ta upp så mycket tid, tid som behövs till så mycket annat.
Är så innerligt trött på att vara den jag blir när det blir så här.
Jag hittar inga nya sätt att komma runt problemen, känns hopplöst att någonsin få till en förändring, känner mig otillräcklig, ensam och väldigt ledsen.
Skönt med en promenad ändå för att pysa ut lite ångest.
 
Jag plockade med mig lite material från skogen och satte det i krukan på bron, blev bättre än den ledsna sommarblomman som satt där tidigare.
 
 
När jag kom in bäddade jag sängen och dammsög ordentligt i sovrummet. Kanske jag hinner torka fönstren imorgon.
 
 
Mikael ringde då jag lagade middag och undrade ifall de kom med fika, kunde jag fixa kaffe? Självklart kunde jag det. 
Vi pratade ihop oss lite om Ammarnäs dit vi åker till helgen.
 
 
Freja är full med energi, farmors lyckopiller.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0