Jag krigar på

Det är så mycket jag vill berätta för er om det som sker i min vardag, men som är så svårt att kunna  göra utan att det faller skuggor på någon annan.
Men jag krigar på och försöker verkligen jobba med min personliga utveckling och ta ansvar för mina känslor. och mitt fysiska och psykiska mående.
 
 
Det är de gånger det sårade barnet inom mig kommer fram som det blir så svårt för mig. Barnet inom mig har ett stort behov av att bli sett, bli uppskattat och inkluderat.
Men som sagt, jag krigar på och släpper detta ämne för nu.
 
Igårkväll blev det premiär på gymet för mig, säkert trettio år sedan jag sist satte en fot i ett sådant typ av rum.
Emma är duktig och tränar ca tre gånger i veckan och jag har varit den som för det mesta skjutsat henne och passat på att handla, hälsat på barnbarn eller bara suttit i bilen och väntat.
Från och med nu ska jag nyttja den tiden bättre.
 
 
Jörgen hjälpte mig, också det igårkvällst, med att ta in jullådorna och idag har jag påbörjat att göra julfint i vårt hus.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Maria Jonsson

Hoppas din dag har varit bra 😊

2021-11-24 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0