Andningspaus

Jag, Pontus, lillkille och vår jourplacering bilade upp till Ammarnäs efter lunch i fredags. Kände mig splittrad om att åka upp då förutsättningarna ändrades och planeringen föll och behövde göras om.
Men det blev bra, bra att jag åkte för jag vet ju egentligen det att Ammarnäs är avslappnande och får mig att må bra.
 
Mikael och Maria var några timmar efter oss och fick sätta sig vid dukat bord då de kom fram.
 
 
Härligt väder på lördag och vi gjorde klämmackor ute vid grillringen.
 
 
Till middag på lördag bjöds vi på tjälknöl gjord på en älgstek, rödvinssås och brunsås, klyftpotatis och morötter utav kocken Mikael.
 
 
Barnen leker bra med varandra, fast farmors lyckopiller Freja och vår lånis blev lite sotis om min uppmärksamhet eller ville ha exakt samma leksak.
 
 
Vi åkte hem efter lunch idag när lilla jour skulle sova mitt på dagen.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0