Tungsinnet

Min vårdepp är som värst nu och jag får kämpa, verkligen kämpa med att mota bort ledsentankarna och oron. 
Försöker hålla mig igång, det hjälper mig hyfsat bra att hålla ångesten borta.
 
 
Klockan tio idag hade jag teamsmöte med mina jourkollegor och Vivianne, alltid lika viktiga samtal vi har.
 
Åkte sen in till stan, gjorde lite ärenden på apoteket, shoppade lite finare baskläder på Åhlens innan jag lämnade in min bil för att fixa en hjulbult som gått av.
Medans bilen fixades ringde jag min jourkollega och surrade.
 
Efter middagen var det dax för tonåringarna att träna och jag hämtade ut paket och hämtade igen släpen hos Mikael. Tungt att lyfta på den på kulan, men efter lite envishet fick jag på den.
 
 
När jag kom hem bestämde jag mig för att städa ut vintern från våra skitiga bilar och fick igång guben som hjälpte mig att skura bilmattorna och tvätta av bilarna på utsidan.
Skönt och behövligt att få det gjort.
 
 
Morgondagen ser jag fram emot, två roliga happenings. Sprang på en fin vän härom dagen och vi ska äntligen ses imorgon och på kvällen vankas utejunta efter en tids pausande.
Längtar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0