Snart så

Hej på er. Här rullar dagarna på, jag är lite låg och seg och väldigt pollenpåverkad runt mina ögon. Försöker ändå hålla mig igång.
Har krattat, har kvar mer krattning och får lite panik att göra färdigt innan det grönskar allt för mycket.
 
 
Inne har jag städat bort vinterkläderna och städat i hallen.
 
 
Idag snabbfixade jag min garderob som det var kaos i. Vi har även satt upp ett låsbart medicinskåp där.
 
 
Jag har skjutsat ungdomar till träning och hälsat på hos Mikael och Maria. Rue hade somnat, men Freja var på strålande humör.
 
 
Snart så hoppas jag att min energi och glädje kommer tillbaka och min vårdepp ger sig. Försöker boosta mig med nyttiga smothies, kaffe och ljudböcker/poddar med fint innehåll.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0