Sent ute

Allt gick i ett under dagen igår. Lagade kotletter till middag och medans de fick puttra i pannan så hann jag ut en stund och påbörjade att rensa bort allt dött material i vår ovala rabatt.
Jag orkade inte göra enkom middag till mig själv igår så jag åt grönsallad med fläskkotlett. Helt otroliga nästan fyra minuskilon hittills på morgonvikten, vet att det är vätska o.s.v, men känslan av uppsvälldhet och mycket av det onda lättar också markant vilket känns positivt.
 
Lillkille hade en fin stund med Pontus efter middagen, fick åka ut och cykla med "storebror" som dessutom köpte glass till honom.
 
 
 
Redan i höstas la jag in en önskan om att få köpa en gasolbrännare för att prova ett nytt sätt att rensa bort barr och ogräs från vår grusplan.
Blev en kväll jag tillbringade ute tills det var dags att gå isäng. Gillar att det blir fint.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0