Plocka, plocka, plocka

Jag gillar ordning och att var sak har sin plats. Rörigt är det ofta hos oss, inte överallt samtidigt men det finns alltid områden jag inte hinner med som önskat.
Tvättstugan är ju en "never ending story" och idag röjde jag upp där.
Före:
 
 
Efter:
 
 
Sen gick jag upp på övervåningen och gjorde färdigt det jag inte hann igår. Nu är det mindre stressande vy då jag kommer upp för trappen.
 
 
Vi har mätt och märkt upp lite hur vi vill dela på lillkilles rum. Vi har kommit på en lösning vi gillar.
 
 
Jag har köpt posters med siffror, bokstäver och årstider till lillkille. Tog fotot innan jag spikade upp tavlorna.
 
 
Idag är det dag tre på min kickstart och en ratatouille tillagade jag till min lunch enligt schemat.
 
 
Hann aldrig ut till mitt trädgårdsarbete som var min plan, kanske imorgon mellan skjutsningar, möte och handling jag får till det, siktar på det i vart fall.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0