Morsdag

Tänka sig att jag fick bli mamma till fem, unika, fina, fantastiska och alldeles underbara barn.
 
 
Min äldsta lade ut på Instastory och taggade mig med dessa bilder.
 
 
Mina två yngsta kom med rosor i kruka och kramar.
 
 
Alltså så kort jag känner mig, omväxt av alla mina barn med råge.
 
 
Våra vaccinerade mor och farföräldrar hade lust att komma en stund så vi fick fira dem också. Det blev covidanpassat så gott det nu går, inga kramar, avstånd och vi var mest ute.
Först fikade vi.
 
  
 
Kära mor ville till sin mors gravplats och vi hjälptes åt att plantera rosor där.
 
 
När vi kom hem hade Jörgen startat grillen och vi åt en ovanligt god grillmiddag. Jörgens goda marinerade kött, min goda potatissallad, grillad majs och goda såser.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0