Jag njuter, ungdomarna suckar ;)

Det är inte lätt att roa och få med tonåringarna på aktiviteter som får de att må bra, men vi försöker:).
Jag lockar ut de på promenad, fixar favoritmat och bakar bullar. Det ligger ju på dem lite också, vi vet, de vet...
 
Jag har promenerat och städat lite ute, njutit av livets goda och att vara här och nu, förutom det här med mat, städ och plikter då.
 
 
Jag har städat undan utanför huset, plockat spikar och skruvar från gruset, eldat upp spill och fixat med att få klinkerspill mindre utspilt.
Före:
 
 (Livets dryck, vatten i glaset)
 
Och efter:
 
Pontus och Jörgen har isolerat och byggt upp väggar i garaget..
 
 
Ska vi kunna åka hem rätt så tidigt imorgon så krävdes det att jag städade båda toaletterna ikväll.
 
 
Här i stugan vill jag ha det städat och fint.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0