Ett projekt i taget

Vi har i tanken påbörjat ett nytt projekt här hemma och jag har därför rensat och städat uppe i klädkammaren.
Ett projekt i taget bör väl vara idealet, men så funkar inte riktigt jag, har kvar lite takmålning här inne i huset (ca 2 timmar) och mer målning ute i Emmas krypin.
Hursom så blir det lätt lite kaos när jag ska rensa och röja i utrymmen som vi alla bara trår in saker i.
 
 
Vi ska göra ett till sovrum här uppe, därför ska vi minska ner klädkammaren till en garderobs storlek. Just nu är det kaos uppe i hallen, kläder som ska växas i och kläder som ska skänkas bort ligger där och ska sorteras till rätt hög.
 
 
Ute grönskar det för fullt och solen har återvänt. Jörgen har klippt gräset för första gången den här säsongen.
 
 
Imorgon ska jag rensa i rabatterna, gödsla eftersom jag gör fint med hästgödsel jag köpt från Kågedalens ridhus med hemkörning som ingick i priset.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Rensa skulle jag också behöva göra. Vi har inte gjort det på några år så nu har vi samlat på oss massor med skräp.... Kanske kan bli på semestern. Ja, vi får se.

2021-05-26 @ 08:56:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0