Disciplin och prata om

Jag kommer nog inte någonsin ge upp mina försök till att ta hand om mig själv på ett bättre sätt. Sist jag var så här tung i kroppen var när jag väntade Johanna, vikten i sig är ett mindre problem, men hur min kropp mår av att bära tungt och hur min kropp mår dåligt av det jag stoppat i mig (Näringsfattiga kolhydrater) är ett stort problem.
 
 
Nu har jag plockat fram min kickstartspärm från kursen jag tidigare köpt utav Ulrika Davidsson och nu ska jag snäppa upp min disciplin så jag och min kropp får en ärlig chans att må bättre.
 
 
Jag fortsätter att lyssna på poddar och ljudböcker. Jag lär mig mycket, känner igen mig och tar med mig det i min personliga utvecklingsresa. Självledarskap är för mig ett nytt ord, men det är det jag håller på med;).
 
Ett sätt att bearbeta sådant man varit med om är att prata om det. Med en vän, i terapi eller som jag gör många gånger, nämligen bloggar om det. Här sätter jag ord på mina tjorviga tankar och då blir de mindre jobbiga helt plötsligt.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0