Tomt på inlägg

Alltså, jag är dålig på att blogga då jag inte har tagit bilder. 
Men jag lever och livets vagn rullar på.
 
Lisa kom med flyg upp till Norrland i söndags, hem till oss i måndags. Jag har haft det rörigt i mitt huvud med "detärintesåhärdetbordevaraorättvistdåligtförberett".
För två dagar sedan fick jag iväg ett viktigt mail som tog mig många timmar att skriva. Har fått svar att det är fullt upp för mottagaren och först om drygt en vecka på fredag finns tid för ett teamsmöte.
Det är väl bara att släppa oro och negativa tankar, jag jobbar med plan B i mitt huvud ifall de inte samspelar, då funderar jag på att lämna det jag håller på med just nu.
 
Tappat lågkolhydratkosten med periodisk fasta, tänker att jag tar nya tag efter Påsklovet. Jag får pajad mage om jag äter kött och försöker laga recept som passar alla i familjen.
Den här laxen fick väl godkänt.
 
 
Fänkål, olivolja, fetaost, purjolök, civri och kryddor och citron. Mums!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0