Söndag och två veckor på kickstart

Alltså, mitt lyckopiller hon hinner det mesta:) Hon fick en banan och ville ha en till så då klättrade hon kvickt upp på köksön innan jag hann blinka och fixade det.
 
 
Så himla nöjd tjej.
 
 
Jag har nu klarat två veckor med mitt gamla kickstartschema från Ulrika Davidsson och resultatet är förutom viktnedgång att jag också känner mig mindre trött och svullen. Tyvärr så reagerar jag med allergi för att så många ingredienser från det jag inte tål enligt blodgruppskosten finns med. Tomater tror jag är det jag reagerar mest på. Eksemsprickor på ögonlocken och dessutom röda och svullna ögonlock.
 
Ska försöka kommande veckor att anpassa så jag äter lågkolhydratkost blandat med 16:8 och 5:2 fasta enligt hennes kostschema, men byta ut och anpassa vissa recept och så, fuska mer på helgen och inte behöva känna ånger ifall man inte når de mål jag sätter upp för mig själv.
Mitt mål är att min kropp ska må bra och orka med vardagen.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0