Mat mat mat mat mat mat mat

Jag har lagat mat både igår och började även den här dagen med att ställa mig vid spisen.
Förberett lite inför Ammarnäs, men har även lagat mat inför min Kickstart som jag kör igång med på måndag. Stekt köttfärs, grillat kyckling och spenatstuvat lax, soppor, grytor och röror skapade kaos i mitt kök. Efter handdisk och maskindisk kändes det bättre.
 
 
Jag passade mina barnbarn igår hemma hos dem. Vi hade det jättekul förutom att Rue körde sin Wigglekart i hög fart och krockade in i bordskivan så att en stor bula växte fram i pannan.
 
 
Emma kom också förbi efter hon avslutat sin praktik på Hedvigsgården.
 
 
Jag gjorde mitt stora inköp igår som jag skrev, men håller lite till på vad det är för något. Kan ni gissa?
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0