Kunde ni gissa?

Jag har köpt mig längdåkningsskidor. Sist jag utmanade mig själv på skidor var vintern -89 då johanna var liten. Idag premiärinvigde jag mitt inköp.
 
 
Lilleman ville inte åka med mig i elljusspåret så han fick åka runt fotbollsplanen med bl.a Jörgen som åskådare.
Jag kände mig som Bambi på hal is då jag tog mig runt 2,5 km slingan, men det var roligt.
 
 
Det var rätt isigt spår och skräpigt. En del nerförsbackar var för utmanande för mig så jag gick nerför och uppför Blåbärsbacken bla.
 
 
Min otränade tunga kropp kommer nog att ha ont imorgon, men jag älskade min stund där i spåret.
 
 
När jag kom hem hade Jörgen tänt en brasa på grillplatsen så vi kunde göra mackjärnsmellis.
 
 
Blev lite bus i snön för vissa..
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0