Fullt ös

Mikael kom med tjejerna kvart i sju i morse och direkt efter frukost plockade jag undan och började med helgstädningen.
 
 
Sen började jag slipa ett skåp som ska upp till Ammarnäs, men insåg att jag behövde släpa ut skåpet för att inte få slipdamm över mitt städade hem.
 
 
Plockade ihop vår lunchmat på en bricka, klädde barnen och sen gick vi ut.
 
 
 
Försökte hinna slipa lite, men Freja behövde hjälp så hon inte halkade omkull så vi försökte bära ved till grillringen tillsammans.
Insåg att jag tagit mig lite vatten över huvudet och gick in och bad om förstärkning.
 
 
Vid tolv gick jag in och la Freja för sin vila, därefter slipade jag skåpet färdigt och målartvättade det.
 
Före middagen hann jag grundmåla och efter middagen målade jag första varvet med svart färg.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0