Ändrade planer och reducerat gäng

Den här helgen hade Mikael och Maria tänkt vara här i stugan med sina vänner. Vännerna backade ur igår och vi bestämde att jag och lillkille skulle hänga med dem upp istället.
Tanken var att åka direkt efter lunch då Freja skulle vila och jag och Jörgen hade packat bilen då Mikael ringde och meddelade att de inte heller kunde åka. (De har tackat ja till ett familjehemsuppdrag.)
 
Kändes tungt att ställa in och packa ur bilen så jag fick hjälp att koppla släpen och sen åkte jag och lillkille själva iväg..
 
 
När vi kom fram till Ammarnäs gick jag till grannen och undrade om det fanns en liten chans att få hjälp med att backa in släpen på gården. Jag fick både hjälp med backningen och lossningen av en skoter och två resårmadrasser:).
 
Jag och lillkille bar in påsarna och väskorna + att vi släpade in skåpet som ska vara här i vår Dröm.
 
 
Sen fick han bestämma. Han ville äta hamburgare ute och sen se lite TV och ha mys.
 
 
Lilleman sover nu, jag har målat skåpet ett varv till och nu ska jag se TV4 Masked singers.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0