Småtroll, regn och potthål

Det har regnat ordentligt idag, härligt tycker jag, naturen behöver det och lite pollen sköljs bort.
 
Rue och lillkille var ute och lekte i nästan två timmar i regnet, de hade kul med vattnet, studsmattan, cyklarna och uteköket.
 
 
Den här donnan älskar att leka med vatten och jag har haft swimingpool i mitt kök vid två tillfällen, men vad gör väl det.
 
   
 
Till middag blev det sambalkyckling i ugnen och klyftpotatis.
Efter middagen skjutsade jag Emma till E-fyran för att därifrån få åka med kompis och se bio.
 
Kände sen när jag kom hem att potthålen i vägen verkligen behöver fixas och när de små gått isäng fixade jag med det en stund.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0