När olyckan är framme

Jag fick kasta om mina planer lite idag. Maria ringde mig vid halv två och undrade om jag kunde komma och vara med sovande Freja för de ville åka in med Rue till akuten för misstänkt hjärnskakning. Självklart kunde jag det.
 
När Freja sovit färdigt packade jag ihop det hon och voven kunde tänkas behöva innan vi åkte hem till oss.
 
 
Till middag gjorde jag en kycklingwook och kokade ris till den.
 
 
Sen har jag multitaskat. Haft stjälpreda i köket som diskat med mig, jag har bakat kaka och tårtbotten.
Stekt plättar till ungdomarnas matlådor. Tvättat, lagt barn och skrattat mycket.
 
 
Jörgen har byggt vägg där uppe.
 
 
Imorgon ska jag lämna Freja på förskolan och sen åka till Bastuträsk och hämta Lisa som kommer med nattåget.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0