Mina fina tjejer

Jörgen skjutsade till sommarjobb och fixade hämtning av självtestkit. Jag lämnade tillbaka testen och hämtade hem vår sommarjobbande stjärna.
Nu håller vi tummarna för att det bara är en förkylning.
 
Mikael ringde igår och undrade om vi ville vara med barnbarnen en stund idag så han och Maria kunde käka middag ute? Självklart ville vi det och sa att vi tar gärna tjejerna över natten.
 
 
Jag och Emma skjutsade Lisa till tåget i Bastuträsk, Emma övningskörde. Vi var framme i god tid och tog sikte på utegymet och lekplatsen som fanns nära.
 
Dessa två av mina fina tjejer har hittat varandra lite extra mycket, de trivs ihop.
 
 
Jag är så stolt över mina fina barn, mina fina tjejer och mina fina killar. Väldigt stolt är jag.
 
Hemresan från Bastuträsk blev också fin, Emma övningskörde. Hon är så klok och beskriver så fint hur hon väljer att göra aktiva val för att lyckas må så bra som möjligt är.
 
Hög tid att göra Godnatt och avsluta den här dagen, men min reflektion över allt jag får uppleva, allt jag har och all kärlek som finns så närvarande är så fint att få vara en liten del av.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0