Fredag och makalöst väder

Jag hade besiktningstid halv nio i morse på Solbacken. Tur de har koll på saker och ting för jag trodde bara det fanns en besiktning där, men döm om min förvåning då någon kom mot min bil och sa att han hade min besiktare i luren och att jag hamnat fel. Tänker att de är van med oss som inte har riktig koll på vart vi bokat in oss egentligen.
Felfritt blev resultatet efter jag tagit mig till rätt besiktare och fått min bil kollad.
 
 
Höga temperaturer och sol även idag så jag planerade in att visa vår nyaste stjärna vårt lilla badsmultronställe här i byn. Ljusvattnet.
 
 
Lillkille blev jätte, jätteglad och älskade att få bada, simma, hoppa och vara i centrum.
 
 
Hormonerna och solen ger mig lite plitor och min Rosacea blommar, men jag orkar liksom inte lägga någon energi på det faktumet hur jag ser ut, jobbar på att det ska bli bättre.
Nyss läst ut boken om hormonell balans. Intressant, verkligen intressant vad man kan göra själv för att må bättre och ibland är hormontillskott också viktiga att ta kan jag tänka...
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0