Dagarna rullar på

Imorgon är det fredag igen, tiden flyger bara iväg känns det som. Jag har inte gjort något speciellt, skjutsat barn, städat, handlat och hållit skutan flytande.
 
Hälsat på Mikael och Maria medans ungdomarna tränat, både idag och i tisdags.
 
 
Varit förbi pappa och vattnat.
 
 
Jörgen är i Ammarnäs och bygger innerväggar i garaget, han åkte upp igår.
 
 
Jag älskar rosor och köper gärna det för att ha i min blå vas i köket. Den här gången var mina gamla inte helt utblommade och därför klippte jag ner dem och satte dem i en mindre vas.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Tiden går alldeles för fort tycker jag. Så fint det är med rosor. Har en rosenbuske i trädgården, så fort den börjar blomma ska jag ta in buketter.

2021-06-04 @ 11:26:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0