Att få vara med

Inte hann jag med något i trädgården idag för både livet och regn kom emellan, dock inte på något negativt sätt.
Jag skjutsade ungdomarna till Ljusvattnet för att chilla i det härliga vädret, blev dock en kortare utflykt än det var tänkt för att det mulnade på en stund och regnet kom.
 
 
I afton rev Jörgen och lilleman ner väggen färdigt tillsammans och att få hjälpa till och vara med i praktiska sysslor gillar vår minsta stjärna väldigt mycket.
 
 
Jag och Emma har varit till Pea (Naailsbyme_) och fixat fina sommarnaglar, ja inte jag, men Emma. Hon valde pastelliga naglar, blev snyggt som vanligt då Pea är väldigt duktig på det hon gör.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

2021-06-09 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0