Tivoli och trädgård

Blogg.se har strulat för mig den sista tiden och det försvårar mitt bloggande. Ibland kommer jag inte in, ibland blir jag utkastad och bilder orkar inte laddas upp. Suck!
Jag skriver lite text, kanske jag lägger upp bilder sen i efterhand.
 
 
 
 
I afton gjorde jag färdigt stenläggningen på baksidan av huset intill husgrunden. Det blir så fint.
Det var myggfritt (det blåste) och lagom temperatur så jag var ute till halv tio.
Mitt första stenpartibygge har varit eftersatt och jag påbörjade att snyggade till det.
 
 
Igår var vi på tivolit som var i stan. Lillkille och Jörgen gillade radiobilarna mest och ungdomarna de snurrande karusellerna. Jag åkte en karusell med dem, fick inte skrika, men nog kom det lite pip ur mig ändå.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0