Spontant och så fint

Just nu upplever vi i min familj många olika känslor då vi är på väg in i ett jouruppdrags avslut. 
Det uppfyller vår vardag just nu, samtidigt försöker vi andas och leva här och nu…

Jörgen och Emma (som jag glädjs över att hon valde…) åkte upp till Ammarnäs så spontant då vi fick klämma in att just nu fick vi tillgång till fyllnadsmassor på vår tomt i Ammarnäs. Därför behövde vi då flytta på vedhögen, vedämnen och det vi vill ha kvar från tomtområdet innan svackor fylls igen..

Jag är än en gång avundsjuk på att jag inte var den som kunde åka upp…

(null)

(null)


Tacksam över min familjs val och vår resa framåt här i livet ändå…
Jag och lillkille har gjort pizzor till middag, han älskar att få hjälpa till🤗

(null)



(null)

Tacksam. Kom ihåg än en gång att du duger, just du är bra nog!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0