Snart GodNatt

Hej, kikar in en gång till här innan jag lägger mig. Det är redan en ny dag och jag ska snart ta sista nattinattåget för mig.
Jag var svimfärdigt slut där vid nio/tio ikväll och försökte komma mig isäng då, men det blev inte så.
Hade egentligen tänkt mig att ta vissa bitar från "todolist" imorgon men gjorde allt färdigt ikväll istället.
 
Dagen har gått i ett. Efter jag skjutsat ett barn till sommarjobb satte jag igång med pajbak, kakbak och lite småtuggsförberedelser samtidigt som jag gick in mina nya promenadskor.
 
 
I samband med hämtning av sommarjobbande barn handlade jag det sista som behövdes för att kunna få ihop allt som jag tänkt mig.
 
Tårtan lade jag ihop efter jag lagt isäng lillkille och efter jag kommit hem från att skjutsat ungdomar till gym och passat på att tvätta makens bil samtidigt.
 
 
Vi hjälpte Jörgen att resa tältet direkt vi kom hem, sen gick jag in och fixade med allt i köket.
 
 
Nu sova...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0