Maransvältan och barnbarn

Efter lunch fick vi besök utav Mikaels familj en stund. Det var länge sedan vi sågs, lycka att återses innan de återvände till sitt semesternäste.

(null)

(null)

Jag har länge tänkt att vi kan göra en utflykt till Fällfors och naturreservatet Maransvältan och nu packade jag med mellisfika och delar av familjen hängde med på min tanke.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag tycker det blev obehagligt att klättra upp igen efter jag varit nere i ravinens botten, då kom det svindelkänsla och jag behövde verkligen fokusera på att "you can, end of story."

Sen åkte vi in till Fällfors och besökte laxtrappen.

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev sen middag. När vi kom hem ställde jag mig och stekte kyckling och fixade tillbehör för att äta kycklingen i pitabröd.

(null)

Efter middagen åkte jag och Emma till stan och handlade.
Sen målade jag färdigt näst sista varvet på taket i Emmas krypin, förhoppningsvis..

(null)

Jag bloggar från min telefon, känns obekvämt och ovant. Men det är väl bara bra att livet utmanar en? Bra att man utvecklas, ger saker och ting en chans….

Kom ihåg att du är bra! Du är älskad av många! Det ordnar sig alltid!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0