Kalas

Dagen har rullat på. Efter lunch åkte vi till stan och fixade en present till Elaine som fyllt år tidigare i veckan.
 
 
Vi fikade tårta och kollade till den nya lekparken.
 
 
Sen kikade vi i farmors fotoalbum, det ena med bilder på Pontus som liten och det andra med bilder på Emma.
 
 
Jörgen och Elaine åkte på kusinträff och jag åkte hem via Pizzerian i Kåge och matade barnen.
 
 
Sen klippte jag och Pontus gräsmattan. Jag började medans han cyklade en sväng med lilleman och han fortsatte sen när han kom tillbaka och jag nattade lilleman.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det låter som en mysig.dag med firande och pizzaätande

2021-07-18 @ 13:22:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0