Grattis fina svärmor

Idag kom dagen då det blev min tur att kunna få ge tillbaka lite till min goa svärmor. Britt har alltid funnits där för oss och har alltid haft en extra hand att sträcka ut.
Jag var inte sen på att säga ja till att ordna ett fint 80-årskals för henne hemma hos oss och det har varit så roligt att få planera, tillaga och sen servera allt då Britts syskon med respektive droppade in.
 
 
Alla uppskattade maten och några nya buffefavoriter fick jag och kommer jag absolut göra igen någon gång.
 
Jag hann äta en liten tallrik med mat innan det var dags för mig att åka och hämta sommarjobbande ungdomar.
När jag kom tillbaka plockade jag bort maten och tog fram tårtan, farmors pajer och mina potatisbakelser.
 
 
Det togs en hel del kort, jag vågar inte riktigt lägga ut allt här då jag inte bett om lov. 
 
Fina Emma och farmor törs jag nog bjuda på..
 
 
Just nu skjutsar Jörgen och Emma hem farmor och faster. Tack för en fin dag.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0