Välj att fokusera på glädje

Min rubrik, inte alltid så lätt för mig att göra det, men jag kämpar på. Positiva händelser kan behöva skapas också.
 
 
Jag har haft junta här hemma hos mig i veckan med något reducerat gäng, så behövligt just nu.
 
 
Jag har varit och klippt mig en dag och lilleman en annan dag.
 
 
Hämtat ut mina nya glasögon.
 
 
Serverat familjens favoritmat tacos.
 
 
Månen har blivit full och är nu på nedan igen. Jag sover alltid dåligt strax innan fullmåne.
Jag ska rulla upp till Ammarnäs idag på fm. - Kanske sy drapperi till hallen, putsa glaspartier och måla lite. Men först och främst ska jag sova, vila och hämta andan lite.
 
 
Vår fina hussiffra har kommit, den ska också med upp till Ammarnäs.
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0