Rue 4 år

Det är kallt men vackert ute nu efter allt snöande, bilen visade -23 grader nu i eftermiddag.
Det var någon som skrev någonstans att så här mycket snö har det aldrig kommit på en gång tidigare i "hens" liv. 
Jag minns då jag var den som skottade runt affären här i byn, det var en vintern runt  därikring millenniet som det var över 40 minusgrader i en vecka och sen snöade det tokmycket veckan därpå. Då var jag inte stursk, men det var bara att kämpa på. Och nog har vi haft mycket snö på en gång fler vintrar.
 
 
Igår kväll och nu på morgonen har jag pysslat och donat med Rues fyraårstårta. Det är en beställning av lillan själv och tårtan skulle vara med Twilight Sparkle tema.
Inte helt lätt att få till färgerna och sen har sockerpastan lust att segna ihop och det blir tjocka ben.
Vi får väl se i kväll om hon blir nöjd farmors lilla prinsessa.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0