Hejdå 2020 och välkommen 2021

Gott Nytt År mina vänner!
 
Dagarna rullar på då man har kul och får vara julledig i Ammarnäs och uppdateringarna blir därefter, men jag och lilleman kom hem i afton och då kan det nog tänkas bli lite bättre.
 
På dagarna har vi varit någon stund till slalombacken, jag har försökt lära lilleman att våga åka och en till utelunch med klämmackor fick vi till.
 
 
På Nyårsafton grävde Johanna bort lite snö och gjorde en plats för grillning. Jag grävde fram Mikaels tvättrumma och lite ved från den översnöade vedhögen.
Barnen drack också upp lite överbliven choklad.
 
 
Till middag blev det klyftpotatis och kyckling, WBost snittar och glass till efterrätt.
 
 
Vi la pussel emellanåt. 
 
 
Vi grillade även maschmallows och skickade upp rislyktor.
 
 
När klockan slog tolv sov barnen och vi vuxna skålade in det Nya året i jos och champange innan vi gick ut och skickade upp den sista lycktan.
 
 
Nyårsdagen blev det en stund med skidor, mest pusslande och även lite tvätt och städ.
 
 
Idag sa jag hejdå till Johannas familj efter mitt på dagen. Trodde att jag skulle komma mig iväg rätt snabbt efter det, men städningen och tvättningen drog ut på tiden.
Rullade ut från Ammarnäs prick 17.00 men kom på att jag glömt tanka, vände om och tankade. Ny lämna Ammarnäs tid blev 17.18.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast det är ju hejdå 2020 och välkommen 2021🤣

Svar: 🙈🙊Så tokigt 😜 det kan bli 😅
Annica

2021-01-03 @ 09:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0