Bistert

Det är fortfarande väldigt kallt ute med runt tjugo minusgrader.
Jag klädde på mig ordentligt och gick ut för att hämta ved och mata fåglarna som burrar upp sig och liknar små dunbollar.
 
 
Åkte sen till Byske för att handla mat, återvinna glas och tända hos pappa. Det var helt översnöat hos pappa och det ska ju komma mer snö mot helgen, så för min del pausar jag nog det här med att tända ljus hos pappa.
 
 
 
Ammarnäsgänget kom hem vid halv sju igår afton. De har fått upp några hyllor i teknikrummet och påbörjat bygga bastubänkar.
 
 
Jag och Freja hade det väldigt bra och busigt under söndagen. Älskar att vara med minimänniskor.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0