Att göra ingenting

Idag har jag följt lilleman till optikern.
 
 
Blir så tydligt att det är svårt att förstå det här med IF diagnoser. Lilleman borde klara en syntest hos optiker, men optikern klarar inte av att anpassa sig till barnets nivå.
Kan man inte namnen på bokstäver, eller siffror kan jag tycka att optikern åtminstone kan ha en peka lika skylt, eller..?
Men tur att vi får åka till ögonmottagningen och förhoppnings träffa Maud där igen:)
 
Jag får bara absolut måstena gjorda för jag har snöat in mig på att lägga pussel. La först ett tusenbitars tillsammans med Jörgen på en dag och sen påbörjade jag mitt stora tretusenbitars pussel.
 
       
 
Jag hämtade Emma hos kompis i Renholmen och då åkte jag förbi hos pappa, det lyste redan så fint i ena lyktan. 
 
 
Jag tände även den andra....
 
 
När jag kom hem gjorde jag kycklingtacos/fajitas till mig och ungdomarna. (Lilleman och Jörgen är i Ammarnäs.)
 
 
Att göra ingenting är ganska trivsamt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0