Spännande hemfärd

Måndag och en ny vecka har startat. Har en hel del inplanerat den här veckan vilket känns meningsfullt och bra.
Igår var det Alla hjärtans dag som för oss blev en Alla hjärtanshelg istället. Piggar upp lite att vissa sådana här dagar finns, dagar man anstränger sig lite extra för att göra något för sina nära och kära.
 
 
 
Det blev en till fin dag i slalombacken även igår. Sol, utelunch och vackra vyer.
 
 
Backen stängde tre och då åkte vi hem till stugan och påbörjade städning och plockade ihop oss. Sen vinkade vi hejdå till vår Dröm för den här gången.
 
 
På väg hem fick jag lite panikkänsla då bensinmätaren började varna för snart tom tank redan där man svänger av efter Jörn mot Stavaträsk.
I Stavaträsk finns en skylt som säger att det är 34 km kvar till Ostvik och min bil sa att jag hade 18 km till tom tank.
Med 11 km kvar att köra så sa min bil att tanken var helt tom, Gulp!!
Nu gick det bra, jag tog mig hem till Skellefteåbränslens mack här i byn. Skönt!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0