Modig

Dagen har varit fylld av positiv energi. Slalom, mackjärnslunch, tacos, kladdkaka och massa fina stunder att ha kvar i minnesbanken.
 
Lillkille har varit modig och åkt ändå upp i liften, sen tagit sig ner i stora backen.
 
 
Till lunch invigde jag mina nyinköpta mackjärn och fick till perfekta lunchmackor. I julas grillade jag ett järn för hårt, det smälte, men nu har jag fått till tekniken.
 
 
Jag och Emma åkte hem då backen stängde liften 15.00. skönt att få duscha och hämta andan lite innan middagen skulle fixas.
Grabbarna stannade kvar och åkte Bob med lilleman. 
 
Medans jag lagade middag hängde Jörgen upp vår fina sifferskylt på garagets gavel.
 
 
Alla uppskattade menyvalet till middag.
 
 
Fixade en en enkel efterrätt med lite Alla hjärtansdagtema. Jag är inte så duktig på att dekorera, men gott var det.
 
 
Kladdkaka och jordgubbar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0