Lustlös

Tog en bloggpaus, har inte så mycket att skriva om. Jag tar hand om min familj, vårt hus och dagarna rullar på ganska så lika.
Hjälper mina telningar att hålla sina rutiner, handlar och planerar våra måltider, städar och försöker roa lillkille.
Jag har svårt att hitta lusten och glädjen, kan det vara vårdeppen som smugit sig på? Men jag kämpar på.
 
 
Igår hade vi umgänge ute på vår gård. Bar ut altanbordet för att kunna hålla avstånd. Vår grillplats kom också till användning, men alla rymdes inte där samtidigt.
 
 
Det har snöat, traktorn kom i dag och tog undan och sen har jag och lilleman skottat och lekt ute på fm. Jag hjälpte honom att göra en jämnare nedfart i snöhögen.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0