Lite om senaste

Dagarna rullar på med digitala möten, telefonsamtal och mailfix, sen har vi ju det vardagliga som tar sin tid också, handling, städ och matlagning.
 
Tidigare i veckan var jag in på Pingstkyrkans secondhand, hittade bl.a små skridskor till Rue. Sen fyndade jag lite på Jysk att använda i stugan.
 
 
På torsdag fm åkte jag upp till Ammarnäs. Har renbäddat och äntligen kom jag mig för att torka alla glaspartier på loftet och fönsterna i kök och vardagsrumsdelen.
 
 
På fredagkväll gick jag över till Åsa och surrade tills det blev lördag.
 
 
Jag tog en rejäl sovmorgon på lördag och fick sen lite brottom om att hinna bädda på de sista påslakanen, dammsuga och torka golv. 
Vid ett kom dom äntligen mina barnbarn och föräldrar från söder.
 
 
De har sportlov nu V9 och ville låna stugan tillsammans med sina vänner. Det var det som gav mig en anledning att få åka upp till vår Dröm.
Kom hem mitt i Melodifestivalen igår.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0