Dagarna rullar

Jag skrev här för något inlägg sedan, "jag har inte mått så bra en tid". 
Vill bara förtydliga att det är inte en depression jag drabbats utav, utan det är en speciell händelse som påverkar mig kraftfullt.
Det är som det är och jag jobbar hårt varje dag för att mota bort ledsentankarna och istället fokusera på allt bra som jag gör, mina barn gör, min familj gör och vad vi tillsammans uppnått. <3
Andra gör sina val och får tycka och tänka vad de vill och vill de agera kraftfullt och i mitt tycke krångla till saker så kan jag inte göra något åt det. Tyvärr så insåg jag inte det direkt, men bättre sent än aldrig.
 
Nytt i veckan är att vi har en ny jourplacering och det innebär ju att det är något som bryter av på ett positivt sätt i den "grå vardagen".
Vi har tillbringat mycket tid tillsammans jag och vår jourplacering för att lära känna varandra. Vi har gjort vissa viktiga ärenden, köpt täckbyxor och varma skor, lunchat och promenerat.
 
 
 
Nu ska vi strax iväg på en till grej, fullt upp på ett positivt sätt.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0