Dagar med mening

 
Mitt ont i halsen försvann, covid testen var negativ, men feberkänsla och matthet har kommit och gått. Enormt trött är jag men dagarna rullar på.
Det blir många fina stunder, mina dagar har en mening och jag vet att mitt jobb ger både mig och barnen påfyllnad.
 
 
Ovan bild, så försöker jag tänka, men i ärlighetens namn lyckas jag inte med det speciellt ofta just nu.
Är så trött på Covids bojor, är trött på vardag och att försöka hålla rutiner och struktur vid liv. Är trött på att planeringar faller. Men jag kämpar på.
 
Vi firade nitton årig bröllopsdag den åttonde och Jörgen fixade med god mat och blommor som lyste upp lite ändå.
 
 
Det har också passerat en dag för de med IF diagnos och där finns det mycket att uppmärksamma och göra för de som lever med en sådan diagnos.
Vår lillkille har IF och just nu är det tufft för honom att vara i skolan och försöka passa in 
Tack och lov så går han på en jättebra skola. 
Vi vuxna har haft en träff på skolan för att klura ut hur vi bättre ska kunna stödja lillkille i den miljön som känns så utmanande för honom.
 
 
Igår åkte Jörgen, Pontus och Mikael upp till Ammarnäs och de tog med sig Rue och Lillkille.
 
 
Jag är med Emma och småtjejerna.
 
 
Vi har kokat lingonsylt.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0