Tears in my eyes

Så kom då dagen då det var dags att göra ett avslut på vår jourplacering efter nästan exakt sex månader.
Jag har trivts med vår placering och det har därför varit jobbigt att ta in att hen ska vidare.
Hela dagen idag har varit konstig och även om man inte riktigt vill så har vi bara väntat på stunden då avsked ska tas ska infinna sig..

Jag åkte och handlade på förmiddagen, behövde lite ingredienser till önskemiddagen, vår sista middag tillsammans.

(null)

Jag gjorde en grillbuffe med min potatissallad, köpes potatissallad och gratäng. Kött av olika slag som pepparbiff, flankstek och rostas som är den näst möraste styckningsdelen efter oxfilén på kossan var det vi grillade.

(null)

Sen kom pappan och brorsan och hämtade upp vår placering.
Jag fick blommor och kram. Alla ville kramas och säga "hejdå", eller egentligen "vi hörs", och lycka till!

(null)

Kom ihåg att du kan, du är bra och älskad!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0