Humor till och med för mig

Jag har det så oförskämt bra, tänker att vi alla har det bra och trivs tillsammans här i Täby.
Johanna, Erik och Lisa jobbar så vi passar barnen jag och Jörgen.
Vi har hunnit med att göra en del utflykter.
 
En dag var jag, Emma, Pontus, Lisa, Johanna och Alma in till Södermalm för att gå i secondhandbutiker.
 
 
Svårt att hitta parkeringar till våra två bilar och Lisas bil hamnade längre bort, så efter vi var färdiga hyrde Lisa och Pontus elsparkcyklar och swichade iväg på dem till sin bil.
 
En dag promenerade jag och Jörgen med barnen till en pizzeria i Gribbylund. Tänkte inte på att jag borde beställt barnpizzor.
 
 
 
Men vi bad om en kartong att ta hem resterna i. När Johanna jobbat klart kom hon och vi åkte till Leos lekland i Arninge.
 
 
Vi har även varit i Täby centrum för shopping.
 
 
Massa bad har hunnits med och andra fina stunder med något av barnen.
 
 
 
Jörgen och jag har inte riktigt samma humor, men idag då han visade mig den här pappavitsen skrattade även jag och skickade den vidare till Mikael och Johanna.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0