Grand finale

Hej mina bloggvänner! Nu är jag åter i Drängsmark och min semester är slut.
Det ligger något i talesättet "Borta bra, men hemma bäst!"
Vi har haft det underbart hos Johanna och Erik på alla sätt och vis, men det är skönt att komma hem till sitt eget hem.
Vi landade i Drängsmark en stund före 21.00 igår och packade upp det mesta direkt, så nu går tvättmaskin och tumlare och vi jobbar oss framåt i allt som vi behöver komma ikapp med. 
Kolla vad gräset vuxit!
 
 
Vi avslutade vår vistelse i Stockholm med ett besök på Kokpunkten, ett äventyrsbad som ligger i Västerås. Blev en heldagsutflykt på lördagen.
 
 
Lillkille har verkligen haft det bra, lekt så fint och utvecklat sina simkunskaper och badar nu utan armpuffar.
 
 
Nu ska jag fortsätta med mina sysslor och försöka komma ikapp innan jag får en påringning om en ny jourplacering, för det vet man ju aldrig när det blir nu då min semester är slut.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0