Förbereder för roadtrip

Äntligen är vi snart på väg till min förstfödda och hennes fina familj i Täby/Gribbylund. Pandemin och olika andra anledningar har gjort så att avståndet har varit längre än vanligt..senast jag träffade min dotter var vecka nio en snabbis då de lånade vår Dröm i Ammarnäs....
 
Nu packar vi och fixar med allt för att ta oss ner till Johanna via inlandsvägen och Vildmarksvägen. Saxnäs, olika sevärdheter och vackra natursköna små korta pauser + tre övernattningar innan vi är framme är den tänkta rutten...
 
Idag har jag städat, tvättat, skjutsat på träning, handlat, rensat ogräs, vattnat växter ute och inne...
 
 
Jourrummet är ordentligt urstädat och väl förberett då jag semestrat klart.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0