En liten, liten del av min dag

Ett litet sent inlägg. Jag har sett Kristallen på SVT ikväll och jag insåg hur fint det är att titta på TV utan reklamavbrott stup i kvarten.
Jag skrollade inte runt på min telefon och jag hade nästan inte tid att gå och kissa ens..;)
 
I morse försökte jag slumra till en stund efter att taxin hämtat upp lillkille där strax efter sju, men lyckades inte riktigt och gav upp strax efter åtta.
Valde att fortsätta mitt städande och hann röja lite i mitt minikontor på köksbänken och städa duschen och toan här nere.
 
Lillkille har haft föräldraumgänge idag och vi var på Folkan här i Drängsmark. Så fin utelekplats de har fixat de som är i styrelsen..
 
 
Jörgen och Emma fixade middagen idag och efter maten ville Emma ha skjuts till Byske och jag kom mig äntligen för att titta till pappas grav. Hyfsat fint ändå....
 
 
Jag rensade bort ogräs, barr och vissna blommor, valde också att ta bort rosen och Lewisian för att plantera dem i mina egna rabatter inför nästa säsong.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0