Augusti närmar sig sitt slut

Vilket fint väder vi har haft idag, en sista flämtande sommardag kanske?
Jag har väldigt mycket jag behöver fixa med inne men valde att fokusera på allt utejobb som också behöver göras.
Jag och lillkille har klippt ner humlen som växer på ena sidan bron och som passade på att bli lusangripen under vår semester.
Lössen och flugorna som gillar lössen svärtar ner bron med sitt bajs, men nu har vi sanerat.
 
Inga bilder på bron och det arbetet som sen bredde ut sig till att jag rensade bort ogräs mellan plattorna och gjorde fint där man ska gå in till oss.

(null)

 
Jag har också klippt rönnhäcken igen, jag gillar då det är välstädat i trädgården.
 
(null)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0