Valborgsmässoafton

Började den här dagen med att måla kökstaket färdigt.
 
 
Jag behöver diciplinera mig till att slutföra takmålningen, göra färdigt vissa projekt, men idag var det för att distrahera mig och skingra tankarna.
 
Strax före middagen skjutsade jag två av mina tonåringar till Kåge för att Gymma.
 
 
Sen efter vår grillmiddag gick vi ut och tände en eld vid vår äldre grillring för att lillkille ville det. Grillade lite korv och surrade en liten stund med grannarna innan jag gick in och la lillkille och slog på TV4 för att titta på Masked Singer.
 
 
Hejdå april och välkommen maj månad, hoppas du kommer med mer ljus och värme på alla sätt och vis.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad bra att du fick takmålningen gjord. Mysigt att surra lite och grilla. Det låter som en bra dag ändå. Hoppas också på en ljus månad!

2021-05-01 @ 11:14:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0