Hålla igång

Jag jobbar just nu med att förhålla mig till vad jag känner. Låter flummigt, men ungefär så här...
 
 
För att inte grubbla för mycket håller jag mig sysselsatt. Har påbörjat att måla bort furun i Emmas krypin.
 
 
Började häromdagen och idag hann jag nästan färdigt med grundmålningen.
 
 
Idag har det varit sju plussgrader, solsken och nästan all snö som kom häromdagen har töat bort igen.
 
 
 
I gårdagens post fick vi brev utav ett Jehovas vittne. Kan de inte besöka oss så gäller visst snigelpost i dessa Coronatider.
 
 
Har skjutsat vår stjärna till stan och svängde förbi mina lyckopiller på hemvägen.
 
 
När jag kom hem blev jag glatt överaskad av att Jörgen bakat sockerkaka som jag fick använda till tårtbotten. Färga in marsipan fick jag också hjälp med.
 
 
Jag har således tillbringat kvällen med att lägga ihop en tårta och bakat kanelbullar.
 
      
 
Imorgon fyller maken år:)
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0