Självtest på minderårig

Sist jag skrev här inne glömde jag berätta för er att vi försökte göra ett Coronatest på Emma via ett självtestkit.
För att göra ett självtest behöver man kunna logga in med sitt eget bank-id. 
Vi hämtade ett testkit utanför Akuten i tisdags, men kunde inte logga in via hennes ungdomsbank-id så vi åkte hem och försökte fixa det via bankens hemsida.
Det gick inte så bra, ställde oss i telefonkö och fick tillslut beskedet att det är en sak man behöver gå in fysiskt på banken för att få hjälp med.
 
Blev ett nytt försök igår då vi åkte ner till stan och jag gick in på banken med hennes mobil och inloggningar.
Efter en låång väntan blev det min tur och ärendet tog tre minuter.
Väl tillbaka i bilen hos Emma fick hon göra testet på sig själv och logga in med sitt utökade bank-id. Sen lämnade jag in testet utanför Akuten och nu väntar vi bara på att få ta del utav Emmas provsvar. Inom 48 timmar efter inlämnandet utlovas.
 
 
Annars flyter dagarna på. Jag har mycket att göra och ändå inte för mycket , men jag känner en inombords stress. En stress som egentligen handlar om att jag bär känslor av att inte räcka till och det har med min dåliga självkänsla att göra. Mest handlar det om att jag inte når upp till mina egna förväntningar av vad jag borde göra/vara/säga, men det handlar också om de förväntningar jag känner att andra har på mig.
Jag vet inte om ni fattar vad jag menar? I och för sig så spelar det ju ingen roll. Försöker bara förklara att jag är lite låg och känslostyrd för tillfället.
Men det brukar lösa sig då jag fått sortera tankarna lite.
 
Kram på er så hörs vi snart igen.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0